Mailis Elomaa, Eija Pakarinen, Sirpa Eskelä-Haapanen, Leena Halttunen, Antje von Suchodoletz & Marja-Kristiina Lerkkanen: Child care center directors ́ stress: Related factors and coping strategies

 

Merja Hautakangas: The development of a child’s self-regulation skills in Kids’ Skills-Intervention

 

EduMAP projektitiimi: Adult Education as a Means to Active Participatory Citizenship (EduMAP)

 

Tero Järvinen, Jenni Tikkanen, Piia af Ursin, Markku Vanttaja & Karoliina Koskinen: EduSys. Koulutusjärjestelmät, oppiminen ja yhteiskunnallinen muutos. Nuorten koulutuspolut ja 2000-luvun taitojen oppiminen kansainvälisessä vertailussa

 

FinEd -yhteistyötä kasvatustieteellisen tohtorikoulutuksen hyväksi

 

Sakari Tolppanen, Essi Aarnio-Linnanvuori, Hannele Cantell & Anna Lehtonen: Ilmastokasvatuksen polkupyörämalli

 

Tuula Nygård: Opettaja uskottuna henkilönä. Neksusanalyyttinen tarkastelu tiedonhankinnan ja arvioinnin taidoista osana monilukutaitoa

 

Sinikka Räty-Záborszky & Susanna Pöntinen: PHENOMENAL AGENTS – digital competences in phenomenon-based learning in early years education (grades 1-2) 

 

Purkutalkoot. Koulutuksen ja työelämän sukupuolisegregaation purkaminen

 

Maija Puromies: The Social Music Education System (SISTEMA) in Finland

 

Kristina Mikkonen, Tapio Ojala, Arja Piirainen, Tuulikki Sjögren, Camilla Koskinen, Monika Koskinen, Terhi Saaranen, Marjorita Sormunen, Leena Salminen, Meeri Koivula, Minna Koskimäki, Marja-Leena Lähteenmäki, Outi Wallin, Hanne Maki-Hakola & Maria Kääriäinen: A systematic review of health science teachers’ competence

 

Tieteen kansallinen termipankki (TTP)

 

Mervi Eskelinen: Tuki varhaiskasvatuksessa – paikalliset tulkinnat